Hledat zaměstnání

Asistent/ka

WebRex s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent/ka. Práce na plný nebo zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 30 000 do 45 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je WebRex s.r.o., okres Jihlava. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Mgr. Zuzana Debefová, , tel.: 603 172 771, e-mail: zuzana@webrex.cz.

Zaměstnavatel: WebRex s.r.o.
Místo výkonu práce: Jihlava
Platové ohodnocení: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Požadavky
- Zkušenost s informačními technologiemi: Máte pevný základ a zkušenosti v IT, což vám umožní efektivně spravovat a podporovat naše technologické požadavky.znalosti z prostředí vývoje digitálních řešení velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- Zkušenost se sociálními sítěmi: Jste obeznámeni s různými sociálními médii a můžete je efektivně využívat pro podporu naší firmy a komunikaci se zákazníky.
- Administrativní zkušenost: Máte zkušenosti s kancelářskou administrativou a dokážete efektivně organizovat a prioritizovat vaše úkoly.
- Příjemné vystupování: Váš profesionální a přátelský přístup vám umožní budovat a udržovat pozitivní vztahy s našimi zákazníky a kolegy.

Náplň práce
- Správa helpdesku a podpory pro zákazníky: Jste první kontaktní bod pro naše zákazníky, když potřebují pomoc nebo informace. Vaším úkolem bude zajištění hladkého chodu našeho helpdesku a zajištění, aby byly všechny dotazy zákazníků vyřešeny rychle a efektivně; koordinace malého obchodně-projektového týmu
- Administrativní podpora obchodního týmu: Správa dokumentů po přípravu prezentací a zpráv.samostatné vedení projektů
- Komunikace se zákazníky: Vaše komunikativní dovednosti vám umožní efektivně komunikovat zákaznické požadavky, ať už písemně nebo ústně a zajišťovat, že jsou spokojeni s našimi službami.
- Správa hostingových služeb: Očekáváme, že budete mít přehled o našich hostingových produktech a službách a budete schopni spravovat a monitorovat naše hostingové služby.
- Podpora při přípravě a správě marketingových akcí: Budete klíčovým hráčem v našem marketingovém týmu, pomáhat s organizací a správou různých marketingových iniciativ a kampaní. Správa sociálních sítí.
- Vyřizování korespondence a zajišťování administrativy: Budete zodpovědní za vyřizování všech formátů korespondence a zajištění hladkého chodu kancelářské administrativy.

Benefity
+ Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
+ Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj.
+ Přátelský a podporující tým.
+ Moderní pracovní prostředí.
+ Občerstvení zdarma (káva, čaj, Sodastream)
+ Tankování se slevou 21 % pro soukromé účely
+ 3 sick days
+ Příspěvek na oběd
+ Firemní akce (bowling, střelnice apod.)

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Zuzana Debefová
Telefon: 603 172 771
E-mail: zuzana@webrex.cz

Referenční číslo ÚP: 17405450790
Poslední aktualizace: 29. 2. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 14.4.2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů