Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Jihlava / Klientský/klientská pracovník/pracovnice

Klientský/klientská pracovník/pracovnice

Československá obchodní banka, a.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Klientský/klientská pracovník/pracovnice. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Československá obchodní banka, a.s. - pracoviště: Jihlava, okres Jihlava. Nástup možný od 22.2.2021. Další informace Vám poskytne Kristýna Šrámková.

Zaměstnavatel: Československá obchodní banka, a.s.
Místo výkonu práce: Jihlava
Platové ohodnocení: 25 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Na pobočku v centru Jihlavy hledáme nového kolegu/kolegyni.
Máme velmi propracovaný zaškolovací systém, a tudíž dáme rádi příležitost i těm, kteří v bance ještě nepracovali. Nicméně pokud už zkušenosti máte, věřte, že to dokážeme opravdu ocenit. Máme pro Vás připravené školení jak online, tak face to face.
Zároveň budete mít svého mentora, který se o Vás bude starat a pomůže Vám v začátcích. Podpoří Vás i tým interních trenérů.
Během adaptačního procesu, který trvá 3-6 měsíců, absolvujete potřebná školení a certifikační zkoušky, které Vám proplatíme a pomůžeme Vám se na ně připravit.
Na pobočce se na Vás těší celkem 7 stávajících kolegů a sympatická paní ředitelka.
Těšit Vás jistě budou velmi dobré vztahy s kolegy na pobočce a to, že se o naše zaměstnance opravdu staráme.
Jsme moderní bankou a používáme moderní technologie jako je biometrické podepisování, live meetingy se specialisty apod., abychom klientům zajistili co největší komfort při vyřizování jejich požadavků.
Co bude Vaše práce:
- Budete mít na starost pomáhat příchozím klientům a vyřizovat jejich požadavky
- Portfolio stávajících klientů je velké a služby/produkty se rychle vyvíjí, proto je potřeba tyto záležitosti s klienty probrat. Čeká Vás telefonická i osobní komunikace s našimi klienty.
- V neposlední řadě na Vás čeká potřebná administrativa, spolupráce s kolegy/kolegyněmi a specialisty, účast na společných poradách
- Obchodní plán plníme jako tým na pobočce společně
Bez čeho se neobejdete:
- Čistý trestní rejstřík
- Čistý insolvenční rejstřík
- Min. SŠ vzdělání
- Opravdová chuť a zájem o práci v bance
- Orientace v moderních technologiích - jsme ve spoustě věcech digitální
Benefity:
- Pravidelný příjem ve formě velmi příjemné mzdy doplněné navíc o kvartální bonus
- Pracovní smlouvu na HPP
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- Široké možnosti pro Váš kariérní růst
- 25 dní dovolené
- 5 sick day
- Zvýhodněné produkty pro zaměstnance
- Cafeterie - možnost využít body např. na kulturu, Multisport kartu, vzdělávání, cestování
- Zvýhodněný paušál
- Stravenky
- Příspěvky na životní a penzijní pojištění
- Celobankovní hry a různé další společenské akce
- Pracujeme od pondělí do pátku
První kontakt e-mailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Kristýna Šrámková
E-mail: krsramkova@csob.cz

Referenční číslo ÚP: 20839140792
Poslední aktualizace: 19.2.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 26.2.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů